2009年9月5日 星期六

泰食之選

金邊泰國餐廳 PAD THAI

地址 : 粉嶺聯和墟聯和道53-56號嘉和軒地下一號舖

偶爾食過一次呢間泰國餐廳後,每次去聯和墟食飯,都心思思想去幫襯,因為呢度既食物實在太好味喇!!


酸辣鳳爪 ($25) - 我地覺得呢度既酸辣鳳爪係咁多間泰國餐館之中最好食架!D鳳爪醃得酸辣適中之餘,又夠爽,所以每次黎到都要食,必試!


泰式刺身蝦 ($88) - 成碟有14隻,估唔到有咁多,而且每隻都挑晒腸,乾乾淨淨,望落去D蝦非常生鮮有光澤,加上墊底D冰用保鮮紙包住,keep住D蝦冷凍狀態之餘,又較為衞生,配埋特別既醬汁就Perfect 喇!


冬陰功海鮮湯 ($68) - 比起其他泰國餐廳既冬陰功海鮮湯,呢度真係真材實料、包羅萬有,包括蝦、魚、青口、蟹柳、魷魚、磨菇同埋豆腐,味道再辣少少就更好喇!


豬頸肉金邊粉冬陰功湯底 ($25) - 好鍾意佢個湯底,裏面有蕃茄、紅蘿蔔同白蘿蔔,唔係得個辣字...


川辣口水雞 + 馬拉箋通菜及兩碗油飯套餐 ($98) - 原本呢個餐包果隻係海南雞黎既,不過因為我地太想試川辣口水雞喇,所以特登問下可唔可以改,又得喎,小店果然靈活好多!

無花無假,足足半隻雞,老實講,我地從來無係泰國菜館度食過咁嫩滑既雞架,醬油夠晒辣,正!

碟菜大大碟、熱騰騰,鑊氣夠而且馬拉箋又多,香噴噴好味道!


加多$5有個特飲,青檸梳打D青檸又厚又大片,好夠味...

除左野食好味道之外,侍應服務亦係值得一讚,當我地個冬陰功湯凍左,佢地自發地幫我地翻熱,而且態度良好,感覺親切,絕對係集團式經營所不能及既!除左以上介紹之外,其他都好好食架,我地極力推介!!

沒有留言:

張貼留言